Audi представя новия си компактен четириместен кабриолет в лицето на A3. Откритата версия на модела идва с олекотена маса, нови двигатели, високотехнологични асистиращи системи и добре пропорциониран дизайн. 
Audi A3 Cabriolet е пораснал спрямо предишния модел, при това с почти цяла педя или 18 см на дължина (от 4,24 на 4,42 м), колесната база се е увеличила от 2,58 на 2,60 м, а широчината – от 1,77 м на 1,79 м. За сметка на това на ръст автомобилът се е смалил с 15 мм. С това цялостно прекрояване кабриолетът се е сдобил с още по-спортно-елегантно излъчване. Има и още една положителна страна – пространството в багажника е пораснало с 60 л и достига до 287 л.
Предницата е доминирана от плоски фарове, които се вписват в хоризонталната линия на бронята. LED светлините са опция, за сметка на това единствено Audi предлага предлага в компактния сегмент възможност за контрол на нивото на предните фарове. Рамката на ветровото стъкло е изработена от алуминий. Лента от същия материал опасва колата. 
A3 Cabriolet е класически представител на своя вид – с мек сгъваем покрив, разпъван над олекотена кинаметична конструкция от сплав от магнезий и стомана. Напълно автоматичното отваряне става за по-малко от 18 сек дори при скорост от 50 км/ч. 
Системите вкарват интернет в автомобила и навигацията му ползва Google Earth и Google Street View като източник за онлайн трафик информация. Разбира се, можете да споделяте пътуването си във Facebook и Twitter. 
Два от двигателите са TFSI с мощност 140 к.с. и 180 к.с. от 1,8-литров работен обем. 2.0 TDI развива макс. мощност 150 к.с. В гамата ще влязат и 1.6 TDI (110 к.с.), както и 2.0 TFSI (300 к.с.) за S-версията. Всички силови агрегати са с директно впръскване, турбопълнене и start-stop системи. 
Първоначално 1.8 TFSI ще се куплира със 7-степенна S tronic трансмисия, докато 1.4 TFSI и 2.0 TDI вървят с механични 6-степенни предавателни кутии. По-късно производителите ще предложат и системата quattro за компактния кабриолет. 
Върха на гамата ще краси версията S3, която първоначално ще дебютира с 2.0 TFSI (300 к.с.) и 380 Нм. С този мотор и 6-степенен S tronic тя ще спринтира от място до 100 км/ч за 5,4 сек. Очаква се комбинираният разход на гориво да е 7,1 л/100 км. 
 
       Citroеn показа френския Evoque
      Citroеn показа френския Evoque
    
     
       Салонът във Франкфурт посреща журналисти от утре
      Салонът във Франкфурт посреща журналисти от утре
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!